عصای ایزی واک قادر است توان حرکتی از دست رفته ناشی از آسیب دیدگی پا را به کاربر خود بازگرداند.فقط کافی ست با دستورالعمل های ارائه شده برای استفاده از ایزی واک با اطمینان و به راحتی با ایزی واک گام بردارید.

 

اما در نظر داشته باشید که قبل از تصمیم به استفاده از ایزی واک حتما از تناسب عصا با وضعیت جسمی خود مطلع باشید.برای این کار می توانید از آزمون ارزیابی آنلاین کمک بگیرید و  یا نکات زیر را مطالعه فرمایید.

بعد از اطمینان از مهمترین موضوعات تناسب ایزی واک با کاربر 4 موضوع اساسی را باید در نظر گرفت:

1. وضعیت جسمانی 

1.آیا پیش از آسیب دیدگی پا کاربر قادر بوده است  بدون کمک گرفتن از نرده ها ، به راحتی از پله ها بالا و پایین بروید؟

2. آیا او می توانید برای 30 ثانیه روی یکی از پاهای خود بایستد و تعادلش را حفظ کند؟

3.آیا کاربرقبل از آسیب دیدگی قادر به راه رفتن و جمع و بازکردن زانوی خود بوده است.

2. آیا قد کاربر بین 145 تا 198 سانتیمتر و وزن حداکثر 125 کیلوگرم است؟

اگر بخواهیم با حساسیت بیشتری صحبت کنیم باید گفت بهتر است برای انطباق درست بالک ها با سطح ران کاربر ، حداکثر حجم عضلانی بالای ران  71 سانتی متر باشد.

3. آیا فقط یکی از پاها آسیب دیده است و آسیب دیدگی مربوط به زیرزانو می باشد؟

4.کاربر باید حتما خود را متعهد به مطالعه دفترچه راهنما بداند و حداقل 5 تا 25 دقیقه برای یادگیری راه رفتن با عصا زمان بگذارد تا کاملا به آن مسلط شود.

اگر پاسخ شما به هردو سوال مثبت است سایر جوانب تطابق عصای ایزی واک با کاربر را مطالعه بفرمایید. اما اگر پاسخ شما منفی است بهتر است از خرید ایزی واک منصرف شوید.

ابعاد عصای ایزی واک از پهنا و عرض که ثابت است به ترتیب 17.5 و 40.5 سانتی متر می باشد. ارتفاع عصا ( از بالای دسته تا زیرکفی)  که از بالا و پایین سطح زیرزانویی قابل تنظیم است در کمترین حالت 67  و دربیشترین 96.5 سانتی متر است