افرادی که کاربر دائمی عصا هستند ، حتما با دردسرها و مشکلاتی که استفاده از عصا برای فرد ایجاد می کند و دردهایی که همراه دارد آشنا هستند. 

با عصای زیرزانویی ایزی واک آشنا شویم

درد یا کبودی ناحیه زیر بغل، عدم تعادل موقع بالا و پایین رفتن از پله یا سطح شیبدار، دردهای موضعی شانه هاو مچ دست و … از جمله مشکلاتی ست که استفاده از عصاهای موجود برای کاربر خود به دنبال خواهد داشت

در بعضی از موارد دیده شده که استفاده طولانی مدت از عصا باعث بروز عوارضی مثل تنگی کانال کارپال مچ دست هم می شود.

عصای زیر زانویی ایزی واک با رصد مشکلات کاربری عصاهای موجود ، راه حلی مناسب و مطمئن برای گذران دوره درمان و بازگشت عملکرد افراد دچار مشکلات اسکلتی-عضلانی و آسیب دیدگی های زیر زانو می باشد.

عصای زیر زانویی ایزی واک با اقتباس از نمونه خارجی آن (عصای IWALK)، به دست متخصصین و مهندسین ایرانی جهت رفاه و آسایش کاربران ایرانی در داخل کشور تولید شده است.

عصای_زیرزانویی_ایزی_واک یک طرح نوآورانه و اختصاصی درمیان انواع عصاها محسوب می شود. با عصای ایزی واک می توان به راحتی راه رفت بدون اینکه نیاز به کمک گرفتن از دست ها باشد ؛ می توان با اطمینان کامل وزن بدن را روی عصا انداخت بدون آن که فشاری روی پای آسیب دیده احساس شود.

وجود سطح نرم و خمیده زیر زانو باعث می شود 50 درصد از وزن روی پای سالم و 50 درصد دیگر روی عصا قرار بگیرد تا سیکل نرمال راه رفتن به شکل طبیعی خود حفظ شود.

عصای ایزی واک به طور اختصاصی ، برای آسیب دیدگی های زیر زانو ، مثل قطع عضو ها ، تاندونیت آشیل ، شکستگی مچ پا ، پیچ خوردگی و دررفتگی قوزک ، آسیب های ورزشی و هر نوع اختلالی در ناحیه زیر زانو طراحی شده است

با ازبین رفتن دردهای ناشی از تحمل وزن روی پای آسیب دیده و سنگینی پا به خاطر گچ یا آتل،کاربر ایزی واک به راحتی به سبک فعالیت و کارهای روزانه خود بازمی گردد

با ایزی واک کارآمدی و تحرک کاربر به روال سابق بازخواهد گشت و در طول دوران بهبودی ، فرد زندگی را به طور عادی و فعال در جهت اهداف زندگی خود پیش خواهد برد.

بعد از جراحت یا آسیب دیدگی پا ، ایستادن و گام برداشتن ، مستقل و بدون هیچ زحمتی ، یعنی لذت بردن از طعم شیرین زندگی

ایزی واک با داشتن کفی گسترده و استوک دار ثبات و اطمینان کاربر را حین ایستادن یا راه رفتن تامین می کند.

همچنین برای تطبیق پذیری بیشتر عصا با وضعیت قامت کاربر ، ارتفاع عصا از بالا و پایین زانو قابل تنظیم می باشد. بست های کشی روی عصا نیز با قابلیت تنظیمی خود ثبات و تناسب پا روی عصا را فراهم می کنند.