عصای آرم رست برای چه کسانی مناسب است؟

عصای آرم رست برای افراد دچار قطع عضو از هردو یا یکی از پاها ، بالا یا زیر زانو ، کسانی که پروتز می پوشند،کسانی که زانوهایشان را جراحی کردند، افرادی که مشکلات یا آسیب های کمر دارند، افراد دچار شکستگی های پا و … مناسب و انتخابی صحیح است. همچنین به دلیل ساختار ارگونومیک و حذف بار از روی مچ دست و شانه برای افرادی که دچار آسیب های نخاعی و دردهای کمری هستند نیز یک پیشنهاد فوق العاده است.

عصای آرم رست یک راه حل فوق العاده و عالی برای کسانی است که علاوه بر مشکل یا آسیب در پاها یا کمر از مچ درد و بیماری هایی چون سندروم تونل کارپال رنج می برند.

سطح زیرساعدی آرم رست ، باعث می شود دست در حالت افقی به عصا متصل شود و وزن بدن کاربر به جای آن که به صورت متمرکز بر روی مچ دست وارد شود ، روی یک سطح گسترده با فشار کمتر توزیع می شود و عملا مچ دست از تحمل هرگونه فشار و نیرویی مبرا است.

عصای آرم رست به خاطر نوع طراحی خاصی که دارد به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی وسایلش را با دستان خود بگیرد و جابجا کند ، کیف و موبایل را در دستانش بگیرد و اشیا را به راحتی از روی زمین بلند کند.

کفی عصای آرم رست از یک لایه لاستیکی مقاوم ساخته شده تا از وار شدن نیرو در زمان برخورد عصا با زمین به کاربر جلوگیری کند . همچنین طراحی کفی عصا به صورت کرو دار و منحنی است تا لحظه تماس و جدایش عصا با زمین به راحتی اتفاق بیفتد و سرعت و ریتم راه رفتن را ارتقا دهد. علاوه بر این استوک های روی کفی باعث می شوند که امنیت کاربر حین راه رفتن روی سطوح خیس یا لغزنده حفظ شود.